Колеги за да не пускам нова тема ще пиша тук,от няколко дни започна да ми притриса и на мен,но днес като се прибирах от работа вибрациите се засилиха.Странното е че са само като включа на скорост или поне тогава се усещат,при по-ниски обороти не се усеща толкова много,но при подаване на газ/на скорост/ се засилват.Другото което забелязах беше че на ЛЯВО като завивам в движение го няма а на право и на дясно си го има.Моля коментирайте и да се възползваме от хубавото време да го погледна.Мерси на всички отзовали се!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вибрации при ускорение
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАз не съм чувал кола да тресе от карета,обяснете ми какво става в карето та тресе.
Когато карето е здраво и няма луфтове, двете оси на въртене се пресичат в една точка. Същевременно на двете тела масите са равномерно разпределени относно осите на въртене (балансирани са) и няма биене.
Когато се появи луфт в карето (най вече радиален) двете оси вече не се пресичат в една точка. Поради това телата вече не са балансирани относно оста на въртене и се появява въпросното биене.
Обикновено когато карето е натоварено (при ускорение) и високи обороти, биенето е най-силно.
Нещата са сходни с положението, когато някое колело не е балансирано.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКакто знаеш, ролята на карето е да предава въртеливото движение от едно въртящо се тяло на друго въртящо се тяло, като осите на въртене на двете тела могат да сключват някакъв ъгъл.
Когато карето е здраво и няма луфтове, двете оси на въртене се пресичат в една точка. Същевременно на двете тела масите са равномерно разпределени относно осите на въртене (балансирани са) и няма биене.
Когато се появи луфт в карето (най вече радиален) двете оси вече не се пресичат в една точка. Поради това телата вече не са балансирани относно оста на въртене и се появява въпросното биене.
Обикновено когато карето е натоварено (при ускорение) и високи обороти, биенето е най-силно.
Нещата са сходни с положението, когато някое колело не е балансирано.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
При мене имаше тракане в завоите и установих че са ми разбити външните карета Смених ги и всичко си дойде на мястото Но имам претрисане при ускорение Колкото по бързо искам да ускоря съответно претрисането е по усещано Коментирах това преди време в друга тема и от дискусията се стигна до извода че най вероятната причина е демпферен маховик Имаше предположения за тампони дюзи и др но за карета тогава изобщо никой не спомена Сега си мисля че щом са се разбили външните и то двете защо да не са разбити и вътрешните Затова питам може ли да констатирам по някакъв начин дали са разбити
---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:09 ----------
Или ако установя че претрисането е примерно от вътрешни карета ще го отсраня Но ако е от маховик не мисля да го сменям защото си мисля че цената на този маховик е нереалистичнаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеPepko-Bepko,явно много си на ТИ с автоматичните кутии,би ли обяснил на нас глупавите малоумници каква е ролята на въртеливото дискче на тази кутия?
Тоест позиция 1-преобразувател на въртящия момент.
Благодаря ти предварително,и извинявай че те занимавам с моите глупави въпроси
[ATTACH]90047[/ATTACH]
чел съм за хидравлични съединители които са с два ротора в маслена баня и ротора да двигателя увлича ротора на кутията с налягането на маслото вътре ама тука за това ли става дума?Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКакто знаеш, ролята на карето е да предава въртеливото движение от едно въртящо се тяло на друго въртящо се тяло, като осите на въртене на двете тела могат да сключват някакъв ъгъл.
Когато карето е здраво и няма луфтове, двете оси на въртене се пресичат в една точка. Същевременно на двете тела масите са равномерно разпределени относно осите на въртене (балансирани са) и няма биене.
Когато се появи луфт в карето (най вече радиален) двете оси вече не се пресичат в една точка. Поради това телата вече не са балансирани относно оста на въртене и се появява въпросното биене.
Обикновено когато карето е натоварено (при ускорение) и високи обороти, биенето е най-силно.
Нещата са сходни с положението, когато някое колело не е балансирано.много добре,да допълня-за по лесно идентифициране-при изключване от скорост притрисането трябва веднага да спре.Нали така?
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
не знам точно,мислех си че карето се скапа защото чукаше много зверски докато я карах към сервиза,но като я дигнахме на крик течеше маслото от скоростите и като завартиш гумите с ръка блокираха,пред дилема съм дали да я правя или да я продавам на частиalfa 166jtd@super
Comment
-
Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщениене знам точно,мислех си че карето се скапа защото чукаше много зверски докато я карах към сервиза,но като я дигнахме на крик течеше маслото от скоростите и като завартиш гумите с ръка блокираха,пред дилема съм дали да я правя или да я продавам на части
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
след смяната на скоростите пак започна да вибрира предницата и вчера смених вътрешно каре,колата в момента спи,така че колеги сменяите вътрешните карета навреме да не стане като моя случаи,мисля че скоростите ги счупих точно заради карето
---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ----------
а как шибаните маистори като слагаха скоростите не разбраха че карето е умряло,направо съм бесенalfa 166jtd@super
Comment
-
Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщениеслед смяната на скоростите пак започна да вибрира предницата и вчера смених вътрешно каре,колата в момента спи,така че колеги сменяите вътрешните карета навреме да не стане като моя случаи,мисля че скоростите ги счупих точно заради карето
---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ----------
а как шибаните маистори като слагаха скоростите не разбраха че карето е умряло,направо съм бесен
колеги днес ходих на двама майстори и ми казаха и двамата че вътрешно каре нямало,а се сменяла цялата полуоска,кой прав и кой крив има или няма???
Comment
Comment